21 reviews
9.3 / 10

De kracht van rijke content

De kracht van rijke content

Je ontwikkelt professionele content voor je doelgroep. Maar wat levert die inspanning je nu eigenlijk op? Kortom: wat is de ROI van content? Het effect lijkt, anders bij de inzet van bijvoorbeeld een Adwords campagne minder zichtbaar. Toch levert contentmarketing je op langere termijn veel op. Enkele voordelen:

  1. Jij wordt gevonden in plaats van dat je pusht.
    Een van de belangrijkste voordelen van relevante content ontwikkelen, is het feit dat je gevonden wordt op het moment dat iemand werkelijk geinteresseerd is.
  2. (Online) content blijft bestaan
    Anders dan een radio-, televisie of reclame-campagne in een tijdschrift, blijft (online) content altijd bestaan. Zo lang het vindbaar, betrouwbaar en relevant is, houdt het zijn waarde.
  3. Je doelgroep kan je beter vinden
    Relevante content draagt bij aan een betere vindbaarheid in Google waardoor de kans dat je meer bezoekers op je site krijgt toeneemt.
  4. Scoren op het juiste moment
    Door gebruik te maken van (online) onderzoek, geavanceerde tracking- monitoring- en analysetools kun je meten in welke fase van de customer journey een klant of prospect zich bevindt. Stem je content af op de informatiebehoefte van dat moment en je bent relevanter dan ooit!

Meer weten? Wij helpen je bij het ontwikkelen van een professionele contentkalender met de juiste middelen.

Neem contact op

terug naar het overzicht