21 reviews
9.3 / 10

Kent, mag en vertrouwt je doelgroep jou?

Kent, mag en vertrouwt je doelgroep jou?

De ‘know-like-trust-factor’ is in de marketing een ingevoerd gegeven. Voordat klanten iets bij je kopen, moeten ze je eerst kennen (know-factor). Vervolgens moeten ze je ook gaan waarderen en aardig vinden (like-factor). Als je voldoende zichtbaar bent en je wordt aardig gevonden, dan gaan ze je vertrouwen.

Door te bloggen op je site en deze blogs te delen op je Facebook pagina, LinkedIn, Twitter en je andere social media kanalen werk je aan de ‘know-like-trust-factor’. Zeker in deze tijd waarin persoonlijk contact lastiger is dan ooit, is het belangrijk dat je zichtbaar bent en blijft. 

Wij nemen je schrijfblokkades weg!

We merken dat het voor velen door de waan van de dag behoorlijk lastig is om te werken aan zichtbaarheid en dat het zelf schrijven toch behoorlijk wat drempels op kan werpen. Wij nemen al jouw blokkades graag weg en schrijven met plezier voor jou je blogs. Daarbij kunnen we ook -als je dat wilt- een strategie uitwerken en een actiegerichte contentkalender maken. Kom maar op, we helpen je graag!

Neem contact op

terug naar het overzicht