Concepten bedenken
Je wilt met je organisatie van A naar B, je wilt bijvoorbeeld meer verkopen of de betrokkenheid van je klanten en medewerkers vergroten. Wij helpen je bij het inzichtelijk krijgen van je doelstelling. Op basis daarvan gaan we aan de slag met het analyseren van je doelgroepen, we werken invalshoeken uit, ontwikkelen we het juiste strategisch communicatiefundament, bedenken we een concept en zorgen we voor een professioneel middelenplan een goede contentkalender met de juiste uitvoering.

brainstorm
Alles begint met een goed idee. Om ideeën te genereren, hanteren wij verschillende brainstormtechnieken. Samen met jou en je team verkennen we alle mogelijkheden. Er gelden 2 regels: 1. Alles is goed. 2. Hoe gekker hoe beter! Een brainstorm is verfrissend, geeft nieuwe invalshoeken en biedt mogelijkheden buiten gebaande paden te treden.

doelgroepanalyse
Hoe beter je weet wie je wilt motiveren, overtuigen, voorlichten of enthousiasmeren, hoe beter het resultaat van je marketing-communicatieinspanningen. Wij maken samen met jou een ijkpersoon of persona. Een ijkpersoon of persona houd je bij het vervaardigen van je content scherp!

conceptontwikkeling
Een bak goede ideeën wordt pas echt effectief als je de rode draad gaat zien. Dan wordt je boodschap consistent, je merk beter begrepen en het resultaat beter. Samen met jou zoeken we naar het echte, authentieke verhaal van je bedrijf, product of dienst. En dat verhaal maken we zichtbaar aan de buitenwereld.

marketingstrategie
Hoe je met je merk of organisatie van A naar B komt, dat verstaan wij onder marketingstrategie. We ontwikkelen een strategisch marketing-communicatiefundament. Op basis van dit fundament wordt helder welke richting je kiest en welke thema's relevant zijn voor je doelgroep. Jaarlijks kijken we samen met jou wat de effecten zijn en sturen we indien nodig bij.

middelenplan
Marketing- of communicatiekalender en middelenplan. Samen met jou maken we keuzes voor middelen: van websites, events, brochures tot magazines. Wat gaan we precies voor wie doen? Ook gaan we na welke content we waar logischer wijze in zetten en hoe we dit zo efficiënt en effectief mogelijk kunnen doen. Praktisch, pragmatisch en doelgericht.