11 reviews
9.1 / 10

Lime C nieuws

Online magazine voor Brainnet

Online magazine voor Brainnet

Brainnet brengt met haar dienstverlening opdrachtgevers en opdrachtnemers bij elkaar.

lees meer
Magazine formule voor opleidingsinstituut Pro Education

Magazine formule voor opleidingsinstituut Pro Education

Opleidingsinstituut Pro Education wil graag haar verhaal delen met de doelgroep.

lees meer
Relatiemagazine voor NCOI opleidingen

Relatiemagazine voor NCOI opleidingen

NCOI heeft de wens om naast de catalogus en de website die beiden productgericht zijn een middel uit te geven waarbij er ruimte is om de visie en menselijke kant van de organisa...

lees meer
Via een online magazine laat je zien wie je bent

Via een online magazine laat je zien wie je bent

E-mailmarketing is een uitstekend instrument om te laten zien wie je bent, wat je doet en wat je visie is. Je werkt aan de 'know-like-trust-factor'. Belangrijk is om goed na te...

lees meer
Kent, mag en vertrouwt je doelgroep jou?

Kent, mag en vertrouwt je doelgroep jou?

De 'know-like-trust-factor' is in de marketing een ingevoerd gegeven. Voordat klanten iets bij je kopen, moeten ze je eerst kennen (know-factor). Vervolgens moeten ze je ook gaa...

lees meer
Zo maak je snel een Facebookstrategie

Zo maak je snel een Facebookstrategie

Facebook is een uitstekend en een laagdrempelige manier waarbij jouw doelgroep je beter kan leren kennen. Door regelmatig een bericht te plaatsen, vergroot je je zichtbaarheid....

lees meer
Gevonden worden? Focus je op één boodschap

Gevonden worden? Focus je op één boodschap

Wil je dat je doelgroep begrijpt wat je doet? Focus je dan op één boodschap. De meeste ondernemers willen graag te veel vertellen, maar je doelgroep kan vaak maar één ding ontho...

lees meer
Houd het simpel

Houd het simpel

De eenvoud van taal is te meten. De Raad van Europa heeft zes taalniveaus vastgelegd, namelijk A1, A2, B1, B2, C1 en C2. Deze taalniveaus variëren van het niveau van een Jip en...

lees meer
Een kwestie van de juiste communicatiemix

Een kwestie van de juiste communicatiemix

Online, print, social media; er is zoveel keus! Onderschat nooit de kracht van de combinatie tussen print en online en andersom. Geen printmagazine zonder duidelijke link naar o...

lees meer
Kies actief taalgebruik

Kies actief taalgebruik

Zet je lezer op het puntje van zijn stoel. Kies voor actief taalgebruik. Tip: beperk zo veel mogelijk 'worden' en 'zijn' in je zinnen.

lees meer
Een zin bevat maximaal 15 woorden

Een zin bevat maximaal 15 woorden

Wil je je tekst toegankelijk houden voor je lezer? Maak dan je zinnen niet langer dan maximaal 15 woorden per zin. Twijfel je? Lees je zin hardop voor, ga je haperen of naar ade...

lees meer
De kracht van rijke content

De kracht van rijke content

Je ontwikkelt professionele content voor je doelgroep. Maar wat levert die inspanning je nu eigenlijk op? Kortom: wat is de ROI van content? Het effect lijkt, anders bij de inze...

lees meer
Actualiteit: maak er gebruik van!

Actualiteit: maak er gebruik van!

De kans is groot dat je oog op deze carnaval vierende dame valt omdat we in de carnavalsperiode zitten. Vergeet nooit: nieuws heeft een enorme aantrekkingskracht. Velen slaan bi...

lees meer
Vertel wat je wilt vertellen

Vertel wat je wilt vertellen

Loop je vast in een zin? Raak je halverwege je tekst zelf de draad kwijt? Dwaal je af? Stop!! Schuif je toetsenbord aan de kant en leg je schrijfblok weg. Vertel hardop wat je w...

lees meer
Content begint met een goed idee

Content begint met een goed idee

Wij horen vaak: we willen werken aan onze zichtbaarheid, maar waar moeten we dan over communiceren? Daarvoor zijn verschillende mogelijkheden. Lime C geeft je graag tips:

lees meer
Schrijftraining Professioneel en creatief schrijven

Schrijftraining Professioneel en creatief schrijven

Op 7 april organiseert Lime C een schrijftraining voor iedereen die lekker vlot, professioneel en toegankelijk wil leren schrijven. Wil je van je writerblock af? Weten hoe je e...

lees meer
Schrijf in spreektaal

Schrijf in spreektaal

Wat gebeurt er toch als je gaat schrijven? Het lijkt wel alsof je alles dan 'netter', 'beter' of 'formeler' wilt doen dan in een gesprek. Waarom? Je boodschap wordt er namelijk...

lees meer
Mag het alsjeblieft eenvoudig?

Mag het alsjeblieft eenvoudig?

Iedereen leest graag eenvoudige teksten. Ook de professor en de doctorandus. Zeker als het om onderwerpen gaat die niet op hun vakgebied liggen. Eenvoudige teksten kosten weinig...

lees meer
1 2 3 4 5